Customer Services, wie heeft er geen mening over…

Hoe verwerk ik de customer services doelstellingen en visie in ons strategisch plan? En hoe implementeer ik dit plan vervolgens in onze organisatie?

Hoe zorg ik ervoor dat mijn klanten meer dan tevreden zijn, terwijl de service tegelijkertijd betaalbaar blijft. E-mail, chat, WhatsApp en social media, zet ik het in en hoe doe ik dat dan? Hoe houd ik grip op alle communicatiekanalen en welke platformen zijn hiervoor geschikt? Is de basis van mijn Customer Services (klanten gewoon goed te woord staan) eigenlijk wel solide genoeg? Zijn we eigenlijk wel service gericht?

Als organisatie loopt u tegen dit soort vragen aan. En hoe prettig kan het zijn om dan te overleggen met iemand die bekend is met deze vraagstukken of iemand die je hierin kan ondersteunen om het roer om te gooien of “fine te tunen”.

Enkele voorbeelden van uitgevoerde projecten/werkzaamheden:

  • Advisering betreffende het volledig herinrichten van klantcontactomgeving voor een financiële dienstverlener en het verzorgen van de implementatie.
  • Het inrichten en operationeel live trekken van een compleet modern klant contactcentrum (call, e-mail, social media en review websites) van 3 grote landelijke Retail formules. Inclusief het opstellen en realiseren van KPI’s.
  • Integratie van social media in customer service platform.
  • Aansturing Customer Services afdelingen, o.a. voor Corporate credit card-houders en acceptanten credit card.

Vrijblijvend kennismakingsgesprek

Voelt u een klik, neem dan contact op via mail, app of de telefoon. We kunnen dan snel bepalen of ik iets voor u kan betekenen. We plannen een gesprek in om kennis te maken en om van gedachte te wisselen over de hulp die u kunt gebruiken. Het spreekt voor zich dat dit geheel vrijblijvend is.