Toto Arnhem loterij

  1. Gaat Het Om Een Online Casino Live Roulette In Nederland In 2023: Er wordt ook gezegd dat ze allemaal geven u instant financiering.
  2. Wat Is De Verwachte Opening Van Het Nieuwe Nederlandse Casino In 2023 - Online casino's weten dat aanbiedingen voor gratis geld zijn de beste manier om hun concurrenten te verslaan.
  3. Winnende Mobiele Blackjack Tactiek In 2023: Spelers die zich net hebben geregistreerd bij de dienst hebben vaak hulp en tips nodig.

Inval Flevoland gokken

Elektronische Speelautomaten Hoeveel Is De Aas Waard
Kijk uit voor het horloge symbool dat is het wild icoon en de London Inspector die fungeert als de scatter.
Hebben Er In 2023 Internet Slots Online Zonder Geld
Dat is bij lange na niet de vereiste 16..
De geweldige games van Genii brengt je nog een zoete kans tot het einde van de maand.

Euro jackpot Nijmegen

Welke Gokkasten Zijn Beschikbaar In Het Populair Casino In 2023
Dit kan een storting match bonus, waar u een bepaald bedrag storten op uw account en het casino of sportsbook overeenkomt met het, of misschien een risico-vrije eerste sportweddenschap, waar uw eerste inzet is 100% verzekerd en je gewoon echt verliezen uw geld van het.
Elektronische Gokmachine Winst Percentage
Youll krijgen 8 gratis spins als je 3 van deze samengevoegd wandelen wildernis tijdens de respins.
Hoeveel Is Elke Kaart Waard Bij Online Roulette In 2023

Customer Services, beter, sneller en goedkoper…

Customer Services, beter, sneller en goedkoper. Dat is dé trend die zich nu echt heeft ingezet. Technologie vervult hierin een zeer belangrijke rol: analyse van spraakinteracties, de opkomst van video als contactmiddel met de klant, chatbots, gebruik van contactdata voor het doorvoeren van verbeteringen. Slechts enkele ontwikkelingen die van (grote) invloed zijn.

Maar is de organisatie klaar voor de toepassing van deze nieuwe technieken en past het bij de wensen die de klant heeft? Bepaald niet gemakkelijk om daar het juiste evenwicht in te vinden. Hoe zorg ik ervoor dat mijn klanten tevreden zijn, terwijl de service betaalbaar blijft. E-mail, chat, WhatsApp, social media enzovoort, zet ik het in en hoe doe ik dat dan? Hoe houd ik grip op alle communicatiekanalen en welke platformen zijn hiervoor geschikt? Is de basis van mijn klantenservice, tevreden en blije klanten, eigenlijk wel solide genoeg?

Als organisatie loopt u tegen dit soort vragen aan. En hoe prettig is het dan te schakelen met iemand die bekend is met deze vraagstukken. Je helpt het roer om te gooien of “fine te tunen”. En het allerbelangrijkste, er voor zorgt dat het Customer Services team wordt meegenomen in deze ontwikkelingen.

Uitgevoerde projecten/werkzaamheden:

  • Manager Klantenservice a.i. voor dienstverlener op het gebied  van verbruiksafhankelijke afrekening van warmte en water in de vastgoedsector. Specifieke focus op proces- en performance verbeteringen (kwantitatief en kwalitatief). 
  • Volledige herinrichting klantcontactomgeving voor een financiële dienstverlener (advies en implementatie).
  • Het inrichten en operationeel live trekken van klant contactcentrum (call, e-mail, social media en review websites) voor 3 grote landelijke Retail formules.

Vrijblijvend kennismakingsgesprek

Wilt u weten hoe ik uw vraagstuk aanpak? Stuur een e-mail of bel. We kunnen dan snel bepalen wat ik voor u kan betekenen.